Un Paşte liniştit, tuturor!

 

Etichete:

14 răspunsuri to “Un Paşte liniştit, tuturor!”

  1. Liviu Antonesei Says:

    @) Dorin Tudoran

    Multumesc, la fel, frate!

  2. mihai rogobete Says:

    HRISTOS VA-NVIA!

  3. Gellu Dorian Says:

    Multumesc. Sarbatori pascale fericite,cu liniste si lumina!
    Paste fericit! Tie, alor tai, celor dragi!
    gellu
    PS. Sper ca ai primit Hyperion-ul?

    • Dorin Tudoran Says:

      @ Gellu Dorian

      Aseara. N-am apucat sa-i multumesc parintelui TD dar o voi face diseara. Numai bine!

  4. Maria R. Says:

    Multumesc si eu.
    Tuturor va urez Sarbatori de Pasti cu liniste si flori si soare ,oriunde va aflati!

  5. N. Pr. Says:

    Multumesc, nici nu se putea o urare mai frumoasa, cu mici animale. Va doresc si eu voua, alor tai si tie, un Paste cat mai calm si linistit, cu bucurie!

  6. Vasile Gogea Says:

    Lumina si bucurie, tuturor!

  7. Ioan Costea Says:

    Gazdei si celorlalti oaspeti le doresc un Paste linistit si imbelsugat! Fiat lux!

  8. mitza oportunista Says:

    Hristos a inviat !
    Shi – ADEVARAT – ramine !!

    MO

  9. Roxana Iordache Says:

    Hristos a înviat!

    P.S. M-aţi ucis blând cu pozele-astea… 🙂

    • Dorin Tudoran Says:

      @ Roxana Iordache

      Adevarat a Inviat!

      P.S. Nu eu, fotograful. Le-am primit si eu si le-a oferit si altora: dar-din-dar se face Rai.

      E-mailul dvs. nu functioneaza.

  10. raduhumor Says:

    Sfanta Sarbatoare a Pastelui, in Lumina si Bucurie !

  11. tomegea Says:

    Hristos a înviat! Căţelul, iepuraşul şi morcovul ar putea fi poza anului. Nu ştiu nimic despre ea, dar v-am furat-o şi eu. Mulţumesc. Iertare.

  12. Dorin Tudoran Says:

    @ tomegea

    Adevărat a Înviat!

    Şi eu am primit-o pe gratis, aşa că nu aţi furat nimic.

Comentariile sunt închise.


